ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказом Директора
ТОВ «МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР «ОККЛІНІК»
№12 від 15 липня 2024 р.
ПРАВИЛА ВНУТРІШНЬОГО РОЗПОРЯДКУ
ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ
«МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР «ОККЛІНІК»
I. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ
1. Ці правила встановлюють порядок надання медичних послуг Товариством з обмеженою відповідальністю «МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР «ОККЛІНІК» (далі – медичний центр).
2. До послуг, які надаються у медичному центрі, входять:
− хірургія;
− ультразвукова діагностика;
− терапія;
− організація і управління охороною здоров’я;
− акушерство і гінекологія;
− анестезіологія;
− за спеціальностями молодших спеціалістів з медичною освітою: сестринська справа, сестринська справа (операційна), акушерська справа.
Деталізація та вартість послуг, які надаються у медичному центрі, міститься в прейскуранті цін.
3. Надання медичних послуг у медичному центрі полягає у виконанні необхідних профілактичних, діагностичних, лікувальних заходів і надається відповідно до стандартів у сфері охорони здоров’я та/або протоколів, затверджених МОЗ України.
4. Медичні послуги надаються:
з понеділка по суботу – з 09:00 до 19:00;
неділя – вихідні.
01 січня, Різдво Христове (25 грудня та 07 січня), Пасха (Великдень) кожного року – вихідні дні. Додаткові вихідні дні можуть встановлюватися директором Медичного центру.
II. ГАРАНТІЇ МЕДИЧНОГО ЦЕНТРУ ДЛЯ ПАЦІЄНТІВ
1. Медичний центр гарантує:
• застосування лише дозволених до використання на території України витратних матеріалів, лікарських засобів та медичних виробів, які мають відповідну підтверджувальну документацію;
• нерозголошення та збереження конфіденційної інформації (в тому числі лікарської таємниці) про пацієнтів;
• дотримання медичних стандартів, клінічних настанов та інших встановлених законодавством вимог щодо якості та безпечності надання медичних послуг.
2. Обстеження, діагностика, лікування, будь-які медичні втручання та маніпуляції проводять лише за умови отримання письмової інформованої добровільної згоди від пацієнта.
3. Необхідною умовою для виконання гарантій медичним центром є точне дотримання і виконання пацієнтами всіх медичних приписів і рекомендацій лікарів та правил внутрішнього розпорядку медичного центру.
III. ПОРЯДОК ЗАПИСУ ПАЦІЄНТІВ НА ПРИЙОМ
У МЕДИЧНОМУ ЦЕНТРІ
1. Послуги надаються за попереднім записом, який здійснюється:
– зателефонувавши за номером: +380631234890; +380681234890;
– за допомогою сайту okclinic.net.ua;
– при особистому відвідуванні медичного центру.
З метою контролю якості обслуговування, телефонні розмови можуть бути записані.
2. Прийом без попереднього запису в день прийому можливий тільки при наявності вільних місць у графіку роботи лікаря.
3. Пацієнт має право отримати інформацію про перелік медичних послуг та іншу супутню інформацію у менеджерів медичного центру під час особистого візиту або за телефоном.
4. Пацієнт під час запису може вільно обрати день і час прийому з наявних вільних місць у записі.
5. Під час запису на прийом пацієнт повинен чітко вказати медичну послугу або послуги, які він бажає отримати.
6. У випадку, якщо чинним законодавством передбачено обов’язковість надання згоди законних представників на проведення медичного втручання, відповідне втручання здійснюється за згодою таких законних представників.
IV. ПОРЯДОК ПРИЙОМУ ПАЦІЄНТІВ
У МЕДИЧНОМУ ЦЕНТРІ
1. Пацієнт повинен прийти на прийом в медичний центр у призначений день і час.
2. У випадку неможливості прибуття у визначений час на прийом, пацієнт має заздалегідь попередити по телефону реєстратора медичного центру.
3. У разі непередбачуваної відсутності лікаря та/або інших надзвичайних обставин, представник медичного центру попереджає про це пацієнта при можливості, зв’язавшись за контактним номером телефону, який був вказаний пацієнтом.
4. Надання послуг здійснюється відповідно до інформованої добровільної згоди пацієнта на проведення діагностики, лікування, операції та знеболення, яка оформлюється у встановленій законодавством України формі та може додатково оформлюватися в формі, визначеній медичним центром, перед наданням першої послуги.
5. Початок прийому лікаря може супроводжуватися невеликим очікуванням (це обумовлено тим, що у всіх пацієнтів різні проблеми та патології і тривалість консультації може перевищувати передбачений відрізок часу, тому початок наступної консультації чи обстеження може затриматися).
6. Усі дані діагностичних обстежень, проведене лікування, діагноз та рекомендації вносяться до медичної документації пацієнта, яка зберігається у медичному центрі. Пацієнт може ознайомитись з медичною документацією на підставах та у порядку, передбаченому у медичному центрі.
7. Пацієнт зобов’язаний з повагою ставитися до працівників медичного центру та інших пацієнтів, його поведінка не має порушувати атмосферу поваги і доброзичливості.
8. При порушенні пацієнтом будь-якого із правил внутрішнього розпорядку та/або обов’язків, передбачених Положенням про права та обов’язки пацієнтів у медичному центрі, та/або умов, передбачених затвердженою у медичному центрі пам’яткою пацієнту, працівники медичного центру мають право відмовити пацієнту у наданні медичних послуг та/або припинити надання пацієнту медичних послуг та вимагати від пацієнта залишення території медичного центру.
Працівники медичного центру мають право відмовити пацієнту у наданні медичних послуг та/або припинити надання пацієнту медичних послуг у наступних випадках:
1) Відмова пацієнта від ідентифікації його особи;
2) Ненадання пацієнтом направлення на дослідження (у передбачених законодавством випадках);
3) Відмова пацієнта від підписання форм первинної облікової документації та/або медичної документації, затвердженої в медичному центрі;
4) Фактична неможливість надання медичним центром запитуваної пацієнтом медичної послуги;
5) Порушення пацієнтом медичних приписів;
6) Відсутність між лікарем та пацієнтом терапевтичної співпраці (Відповідно до статті 78 Закону України «Основи законодавства України про охорону здоров’я» медичні працівники зобов’язані дотримувати вимог професійної етики і деонтології, що включає встановлення взаємовідносин довіри між лікарем та пацієнтом. З метою запобігання порушенню етичних норм лікар має право відмовитися від ведення пацієнта і передати пацієнта іншому фахівцеві, якщо не представляється можливим встановити з пацієнтом терапевтичну співпрацю. Терапевтична співпраця -це такі взаємовідносини між лікарем і пацієнтом, коли вони обоє розуміють, з якою метою проводиться лікування, в чому воно полягає, і лікар готовий його проводити, а пацієнт готовий виконувати призначення і розуміє їх сенс. Якщо така співпраця відсутня, то досягнення прогнозованого результату лікування ставиться під сумнів, а сенс самого лікування нівелюється, відповідно якість лікування не може бути забезпечена на належному рівні).
V. АУДІО- ТА ВІДЕОСПОСТЕРЕЖЕННЯ
У МЕДИЧНОМУ ЦЕНТРІ
1. Згідно Положення про систему аудіо- та відеоспостереження у медичному центрі здійснюється аудіо- та відеоспостереження з метою:
– підвищення загальної та особистої безпеки працівників, пацієнтів та відвідувачів;
– об’єктивної фіксації подій;
– унеможливлення неправомірного використання майна медичного центру в особистих цілях;
– спостереження за виконанням медичних втручань, дотриманням стандартів надання медичної допомоги;
– унеможливлення надання неякісної медичної допомоги;
– попередження злочинів, правопорушень (крадіжки матеріальних активів, майна, обладнання, лікарських засобів, особистих речей пацієнтів і працівників медичного центру);
– попередження інших правопорушень (порушення режиму роботи медичного центру, розголошення лікарської таємниці, проникнення сторонніх осіб у медичний центр, протиправні дії на прилеглій території медичного центру);
– своєчасне виявлення надзвичайних ситуацій (виникнення пожежі, пошкодження інженерних мереж медичного центру).
2. Аудіо та відеоспостереження здійснюється в місцях, визначених у Положенні про систему аудіо- та відеоспостереження в медичному центрі.
3. Дату початку роботи системи аудіо- та відеоспостереження, завдання системи, а також порядок обробки, захищення, доступу, знищення отриманих внаслідок аудіо- та відеоспостереження даних, строки їх зберігання визначені у Положенні про систему аудіо- та відеоспостереження в медичному центрі.
Додатки:
Додаток № 1: Положення про права та обов’язки пацієнтів ТОВ «МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР «ОККЛІНІК»;
Додаток № 2: Пам’ятка пацієнту.
Директор
ТОВ «МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР «ОККЛІНІК»
Інна ОТРОШКО