Додаток № 1
до Правил внутрішнього розпорядку у
ТОВ «МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР «ОККЛІНІК», затверджених
Наказом Директора ТОВ «МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР «ОККЛІНІК»
від 15 липня 2024 № 12
ПОЛОЖЕННЯ ПРО ПРАВА ТА ОБОВ’ЯЗКИ ПАЦІЄНТІВ
Товариства з обмеженою відповідальністю
«МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР «ОККЛІНІК»
Це положення визначає норми поведінки пацієнтів Товариства з обмеженою відповідальністю «МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР «ОККЛІНІК» (надалі іменується – медичний центр) при отриманні пацієнтами медичних послуг з метою реалізації прав пацієнтів, створення сприятливих умов для отримання пацієнтом кваліфікованого та своєчасного обстеження та лікування, підвищення якості медичної допомоги, дотримання загального порядку, попередження правопорушень, дотримання санітарних норм, забезпечення особистої безпеки працівників, пацієнтів та відвідувачів.
Дотримання цього Положення є обов’язковим для всіх пацієнтів та відвідувачів медичного центру. У випадку порушення або невиконання (неналежного виконання) цього Положення та/або Правил внутрішнього розпорядку медичного центру, медичний центр має право відмовити у наданні медичних послуг або припинити надання медичних послуг, вимагати залишити приміщення медичного центру, за умови, що це не загрожуватиме життю пацієнта і здоров’ю населення. У випадку, якщо порушення або невиконання (неналежне виконання) цього Положення та/або правил внутрішнього розпорядку медичного центру нанесло шкоду медичному центру, медичний центр має право вжити всіх законних заходів щодо притягнення винної особи до передбаченої чинним законодавством України відповідальності.
1. ПАЦІЄНТИ МАЮТЬ ПРАВО:
1.1. Отримати медичну допомогу на належному рівні;
1.2. Отримати достовірну і повну інформацію про стан свого здоров’я, у тому числі ознайомитись із відповідними медичними документами, що стосуються їх здоров’я на підставах та у порядку, передбаченому Порядком оформлення, зберігання та видачі медичної інформації та документації у медичному центрі;
1.3. Отримувати інформацію та відомості про необхідне медичне втручання, на підставі яких пацієнт та/або законний представник ухвалює рішення про проведення чи відмову від проведення медичного втручання;
1.4. Давати інформовану згоду на медичне втручання або відмовлятися від медичного втручання:
• надання медичної допомоги пацієнту, який досяг 14 років, здійснюють за його згодою;
• надання медичної допомоги пацієнту молодше 14 років здійснюють за згодою батьків або законних представників;
• повнолітні дієздатні пацієнти, які усвідомлюють значення своїх дій та можуть керувати ними, мають право відмовитися від лікування;
Згода пацієнта чи його законного представника на медичне втручання не потрібна лише у разі наявності ознак прямої загрози життю пацієнта, за умови неможливості отримання з об’єктивних причин згоди на таке втручання від самого пацієнта чи його законних представників.
Якщо відсутність згоди може призвести до тяжких для пацієнта наслідків, лікар зобов’язаний йому це пояснити. Якщо і після цього пацієнт відмовляється від лікування, лікар має право взяти від нього письмове підтвердження, а при неможливості його одержання – засвідчити відмову відповідним актом у присутності свідків.
1.5. На збереження таємниці про стан свого здоров’я, факт звернення по медичну допомогу, діагноз, а також про результати медичних обстежень;
1.6. На отримання інформації про прізвище, ім’я та по-батькові, а також професійний статус осіб, які надаватимуть йому медичну допомогу;
1.7. На етичну поведінку з боку працівників медичного центру;
1.8. На полегшення болі, пов’язаної із захворюванням та (або) медичним втручанням доступними методами та лікарськими засобами;
1.9. На відшкодування заподіяної здоров’ю шкоди;
1.10. У випадку виникнення конфліктних ситуацій,пацієнт (або його законний представник) має право звертатись з письмовими зверненнями до посадових осіб медичного центру;
1.11. На оскарження дій медичних працівників медичного центру, якщо вважає, що його права було порушено;
1.12. На уважний, об’єктивний розгляд заяв, пропозицій та скарг, а також на інформацію про результати розгляду;
1.13. На обстеження, лікування та перебування в медичному центрі в умовах, які відповідають санітарно-гігієнічним нормам.
2. ПАЦІЄНТИ ЗОБОВ’ЯЗАНІ:
2.1. Для отримання медичних послуг здійснити попередній запис за телефоном: +380631234890;+380681234890, за допомогою сайту okclinic.net.ua або шляхом особистого запису при відвідуванні медичного центру;
2.2. При відвідуванні медичного центру мати при собі паспорт, страховий поліс (за наявності);
2.3. З’являтись на прийом у призначений день та час;
2.4. Знімати та залишити верхній одяг у гардеробі, одягати бахіли;
2.5. Особисті речі, коштовності, документи, гроші тримати при собі. За їх зберігання адміністрація медичного центру відповідальності не несе;
2.6. Надавати медичним працівникам, що проводять консультацію, лікування або дослідження, достовірну інформацію про стан свого здоров’я (у тому числі про протипоказання до застосування окремих лікарських засобів), про раніше перенесені та спадкові захворювання;
2.7. Підписувати передбачені чинним законодавством та/або затверджені в медичному центрі анкети, згоди, заяви, форми, медичну документацію;
2.8. Перебуваючи на території медичного центру, тримати свій мобільний телефон у беззвучному режимі;
2.9. Дотримуватися загальноприйнятих норм спілкування з медичним персоналом та іншими пацієнтами, дотримуватись загальновизнаних етичних норм поведінки, бути доброзичливими та ввічливими, з повагою ставитись до прав, свобод та законних інтересів інших осіб, не проявляти свавілля або байдужість до їхніх правомірних дій та вимог, не дозволяти собі проявів брутальності та безтактності. Поведінка пацієнта не повинна порушувати атмосферу взаємної поваги і доброзичливості;
2.10. Дбайливо ставитись до майна медичного центру;
2.11. Підтримувати чистоту і порядок у медичному центрі;
2.12. Проходити у лікувальні кабінети тільки за запрошенням та у супроводі медичного персоналу;
2.13. Оплатити медичні послуги на умовах, передбачених у договорі про надання медичних послуг;
2.14. Виконувати правила пожежної безпеки, санітарно-епідеміологічні вимоги. При виявленні джерел пожежі, інших обставин, котрі загрожують суспільній безпеці, пацієнт повинен негайно повідомити про це працівникам медичного центру;
2.15. Співпрацювати з лікарем на всіх етапах надання медичних послуг;
2.16. Піклуватись про своє здоров’я та здоров’я дітей, приймати своєчасні міри для його збереження, зміцнення, відновлення здоров’я, не шкодити здоров’ю інших громадян;
2.17. Ознайомитися з правилами внутрішнього розпорядку медичного центру.
3. ПАЦІЄНТАМ ЗАБОРОНЕНО:
3.1. Вживати тютюнові вироби, алкогольні напої, наркотичні засоби та психотропні речовини у приміщеннях медичного центру та його території;
3.2. Перебувати в медичному центрі в стані алкогольного сп’яніння, під впливом наркотичних, психотропних та/або інших речовин, які впливають на адекватність поведінки та/або реакцій людини;
3.3. Приносити вогнепальну зброю, колючі та ріжучі предмети, тютюнові вироби, алкогольні напої, наркотичні засоби, психотропні речовини;
3.4. Виносити за межі медичного центру будь-яке майно, в тому числі медичну документацію, лікарські засоби, медичні вироби, які належать медичному центру;
3.5. Порушувати громадський порядок, зчиняти гамір, заважати іншим пацієнтам та медичному персоналу;
3.6. Приходити до медичного центру з будь-якими тваринами, в тому числі ссавцями, рептиліями, комахами або птахами;
3.7. Не дотримуватись рекомендацій лікаря, приймати лікарські препарати на власний розсуд;
3.8. Користуватись мобільним зв’язком при перебуванні на прийомі у лікаря, під час виконання процедур, маніпуляцій, обстежень;
3.9. Викидати сміття у непризначені для цього місця;
3.10. Здійснювати фото- та відеозйомку без попереднього дозволу посадових осіб медичного центру;
3.11. Залишати малолітніх дітей без нагляду на території медичного центру;
3.12. Знаходитись у службових приміщеннях медичного центру без дозволу працівників медичного центру;
3.13. Самостійно включати медичне обладнання та інші прилади;
3.14. Загороджувати своїм транспортним засобом проїзд до будівлі медичного центру;
3.15. Порушувати загальноприйняті етичні норми поведінки, ображати працівників медичного центру або допускати у спілкуванні з працівниками медичного центру використання нецензурної лексики, підвищеної інтонації, погроз;
3.16. Застосовувати до працівників медичного центру будь-які види фізичного впливу або фізичного чи психологічного насильства чи погрожувати їх застосуванням;
3.17. Розміщувати на території медичного центру оголошення без дозволу адміністрації медичного центру;
3.18. Використовувати засоби переміщення на території медичного центру, за винятком інвалідних візків. Дитячі візки, велосипеди, самокати тощо потрібно залишати при вході до медичного центру таким чином, щоб не чинити перешкод у проході медичного персоналу, пацієнтів та відвідувачів медичного центру та залишаючи вхід медичного центру вільним. Пацієнти на інвалідних візках переміщуються по території медичного центру у супроводі медичного персоналу;
3.19. Втручатись в діяльність медичного персоналу, здійснювати інші дії з метою порушення процесу надання медичних послуг;
3.20. Порушувати правила внутрішнього розпорядку медичного центру.
Директор ТОВ «МЕДИЧНИЙ ЦЕНТР «ОККЛІНІК»
Інна ОТРОШКО